CASE

Colt

Doel van de campagne

  • Colt binnen een maatschappelijk relevante context plaatsen.
  • Investeringen van Colt in hun Nederlandse digitale infrastructuur onder de aandacht van een groot publiek brengen.
  • Naamsbekendheid Colt als Europese carrier een positieve impuls geven.

Aanpak

  • We hebben een aantal landelijke media geïdentificeerd om de doelstellingen te bereiken.
  • We hebben een tweetal scenario’s uitgewerkt, die aansluiten bij de geselecteerde media. Binnen deze scenario’s stond de relatie tussen Colt en de digitale infrastructuur centraal.
  • In overleg met Colt is besloten een thema verder uit te werken, namelijk de Digitale Haven, ook wel 3rd Mainport. We zijn met een aantal media in gesprek gegaan om tot een goed item te komen.

Resultaten

  • Op 10 januari zond NOS ’s ochtends in het Radio 1 Journaal het item over de digitale haven uit.
  • Tijdens het NOS Journaal van 10 januari om 18.00 uur was er ook uitgebreid aandacht voor de enorme datagroei. Er keken 1.480.000 mensen naar dit journaal.
  • Op de NOS-website verscheen een artikel over de digitale haven.
Interested to explore what we can do for you?
Neem contact op