CASE

Prezi: prezis showcasen in de media

Doel: Prezi positioneren als expert

Prezi daagde ons uit om bestaande gebruikers te reactiveren en website traffic te verhogen. De naamsbekendheid was toe aan een boost, vooral richting bedrijven. Prezi moest worden neergezet als een expert op het gebied van presenteren en succesvol ondernemen. Belangrijkste doelgroepen voor Prezi: marketing- en salesprofessionals en ondernemers.

Aanpak: Redacties helpen hun artikelen te verrijken met prezis

Om ervoor te zorgen dat Prezi relaties ging opbouwen met relevante publicaties en journalisten organiseerden we een perstour. We brachten samen met Prezi’s country manager Nederland een bezoek aan verschillende redacties. Verder hielpen we deze redacties hun verhalen beter en op een visuelere manier te vertellen. Met behulp van prezis uiteraard.

Resultaten

  • Interviews met publicaties zoals Emerce, Want.nl, MKB Service Desk en Startup Juncture
  • Blogs geschreven voor titels als Baaz en Managers Online
  • Samenwerkingen met redacties om prezis in te zetten als verrijking van artikelen
    • Prezi over de troonrede (100.000+ views) voor nieuwsartikel op Kidsweek
    • Prezi met template voor kick-off presentatie voor blog op Baaz (13.000+ views, een van de meest gelezen artikelen van 2014)
    • Prezi over 150.000 Twitter volgers voor nieuwsartikel op Dutch Cowboys

Ga naar onze testimonials op de homepage om te lezen waarom Prezi voor ons heeft gekozen.

  • Interviews

    15
  • Coverage

    Artikelen
    20
  • Bereik

    artikelen
    3 mln
  • Artikelen

    met embedded prezis
    3
Interested to explore what we can do for you?
Neem contact op