OneXS lanceert onbeperkt bellen voor SIP Trunk-klanten

3 maart 2015
OneXS

Zakelijke telecomprovider OneXS biedt onbeperkt bellen in combinatie met een OneConnect SIP Trunk. Hiermee kunnen klanten met hun eigen (VoIP) telefooncentrale onbeperkt bellen voor een vast bedrag per maand.

Profiteren van VoIP telefonie zonder grote investering
Steeds meer organisaties stappen over op VoIP-telefonie. Dit biedt bijvoorbeeld meer flexibiliteit om qua gebruikers op- en af te schalen waardoor men op maat kan inkopen. Door middel van een SIP Trunk kunnen organisaties profiteren van de voordelen van VoIP-telefonie met het behoud van hun eigen infrastructuur. Zo worden reeds gedane investeringen niet verspild en beschikken organisaties toch over de nieuwste mogelijkheden.

Extra functionaliteiten
Een SIP Trunk vervangt de verouderde ISDN-dienst en zorgt ervoor dat organisaties met een telefooncentrale via internet kunnen bellen. In combinatie met een SIP Trunk kan men aanvullende functionaliteiten uit het OneXS platform gebruiken waar de telefooncentrale zelf niet over beschikt, zoals aan Fax-to-Email. Bovendien volstaat één SIP Trunk voor meerdere vestigingen en is onderling bellen tussen vestigingen gratis.

Optimaal bereikbaar voor een vast bedrag per maand
Met de OneConnect SIP Trunk van OneXS zijn klanten verzekerd van kwaliteit en betrouwbaarheid. OneXS biedt diverse uitwijkmogelijkheden op het moment dat er onverhoopt uitval plaats vindt. Zo is de klant verzekerd van optimale bereikbaarheid. Vanaf nu kunnen klanten met een eigen telefooncentrale op locatie dus ook  profiteren van voordelige, duidelijke tarieven. Ze kunnen nu onbeperkt te bellen voor een vast bedrag, per gelijktijdig gesprek, per maand. Hiermee speelt OneXS in op de toenemende behoefte aan voorspelbare kosten. Zo komen klanten nooit meer voor verrassingen te staan als de factuur binnen komt.